بهترین جشن تولد

بهترین جشن تولد

آموزش نحوه برگزاری مراسم جشن تولد
بهترین جشن تولد

بهترین جشن تولد

آموزش نحوه برگزاری مراسم جشن تولد

برنامه ریزی

سلام .شبتون به خیر .

در این یادداشت جدید می خواهم در مورد برنامه ریزی صحبت کنم .

ما بعد از نیاز سنجی و هدف سازی احتیاج به یک برنامه ریزی حساب شده داریم .مثلا چه ساعتی مهمانی شروع شود چه ساعتی تمام .

اول چای 

بعد شیرینی 

بعد میوه

 بعد شام .

بریدن کیک

 .بازی بچه ها

 .گیفت تولد 

.رقص چاقو 

.و ....... برای تک تک این ها باید برنامه ریزی کنیم و ساعت مشخص کنیم .  

 شبتون پر ستاره .

هدیه برای شما

.  http//:chap @mr -balloon.ir

نیاز سنجی و هدف ها

شبتون ستاره بارون دوستان عزیزم 

.به وبلاگ من خوش آمدید 

. منظور از نیاز سنجی این است که ما ببینیم برای گرفتن این جشن چند تا مهمان داریم

 .مهمانی شام است 

یا ناهار

 یا عصرانه .    

   منظور از هدف این است که ما با برگزاری این مهمانی می خواهیم به چه اهدافی برسیم 

.خوشحالی شخصی که داریم برای او تولد می گیریم 

.رضایت مهمانها

 .داشتن شبی بی نظیر در فامیل یا ....... 

.به نظر من بهترین هدف باید رضایت و خوشحالی خودمان از کاری که انجام می دهیم باشد 

.اکنون ما متوجه عناصرنیازسنجی و هدف شدیم .واقعا قابل فهم است .

کمی فکر کنید

 .مهمانی های امروزه دیگر مثل قدیم سنتی برگزار نمی شود .


 داشتن جشنی در خور یک انسان متفکر امروزی  حتی یک خانم خانه دار نیز باید از این عناصر بسیار مهم استفاده کند .

در یادداشت دیگر در مورد عناصر دیگر صحبت می کنم

 و معرفی یک سایت بادکنک ارایی هدیه من به شما انسان های خلاق .خدانگهدار .

جشن تولد سیستمیک

سلام .برای گرفتن یک تولد بدون ایراد اول از همه عناصر زیر لازم هستند

 ۱-نیاز سنجی

 ۲-هدف

 ۳-برنامه ریزی

 ۴- بررسی منابع

 ۵-برآورد هزینه

 ۶-ارزشیابی  


          

آشنایی بامن

سلام دوستان .

من دانشجوی سال آخر تکنولوژی  آموزش هستم 

.این رشته رشته نا شناخته ای هست ولی برای ایران ما بسیار لازم .

در این وبلاگ می خواهم با استفاده از آموخته هام روش  های برگزاری بهترین جشن تولد ها را به شما عزیزان آموزش دهم .